Lip Dub: projecte de centre

El dimecres 26 de febrer, l’Institut F. Vidal i Barraquer de Tarragona ha enregistrat un LIP-DUB amb motiu de la celebració de la festivitat de Sant Joan Bosco, patró dels estudiants de formació professional.

La cançó escollida és Viu-la de Filippo Landini i l’organització de l’esdeveniment ha anat a càrrec dels alumnes de 2n curs del Cicle Formatiu d’Animació Sociocultural coordinats per la professora Pilar Figueras i Torruella com a treball pràctic dins del crèdit de Desenvolupament Comunitari.
Amb aquest projecte els alumnes d’animació hem aconseguit la participació de tot l’alumnat i professorat del centre movent uns 800 participants entre alumnat, professorat i personal no docent.
L’enregistrament l’ha dut a terme l’Associació d’Artistes Audiovisuals de Tarragona ja que un dels seus fundadors, Carlos Uriarte també va estudiar el Cicle d’Animació Sociocultural.
El resultat ha estat un èxit ja no només pel producte en sí, sinó per la consecució dels objectius que els alumnes organitzadors ens haviem plantejat:
-   Posar en pràctica les competències com a animadors socioculturals que es deriven del disseny d’una activitat de participació multitudinària 
-    Aconseguir augmentar el sentiment de pertinença de tots els membres al centre
-    Publicitar l’institut i reafirmar la seva presència com a institució de prestigi dins la ciutat. 
-   Impulsar un ambient d’acció, de treball en equip i de cooperació entre els membres de la comunitat educativa.

  “La participació és el camí que ens condueix a l’èxit” de manera que volem felicitar a tots aquells que amb la seva col.laboració han fet possible que aquest projecte de centre fos un èxit.



Etiquetes

Cultura de carrer Documental Empoderament Intervenció social Micromasclismes PAH Sobirania alimentària Sociologia acció col·lectiva acció directa anarquisme animació sociocultural anticapitalisme antiespecisme antifa antiglobalització apoteosi nècia assemblea autogestió avaluació barri capacitats diferents ciberanimació ciutat ciutats en transició col·lapse competència ecosocial comunal comunicació comunicació 2.0 comunitat consum responsable creació cultural crisi cultura democràtica cultura lliure cultura organitzativa cures decreixement democràcia democràcia cultural desenvolupament comunitari desigualtat desobediència diversitat funcional ecofeminisme educació integral educació no formal educació popular edupunk empatia radical equipaments socioculturals escoles feministes espai públic esport estat del benestar feminisme fp gestió ciutadana gestió cultural gestió de conflictes globalització graffiti grup d'acció grups de consum gènere horitzontalitat innovació democràtica intel·ligència col·lectiva interelacions inèdit viable lalluitaeduca libros lideratge llenguatge inclusiu lleure educatiu lleure sociocultural llibres lluita de classes masculinitats mediació comunitària microvídeo mobilitzacions municipalisme okupa organització participació pedagogia llibertària pedagogía crítica pedagogías invisibles perspectiva de gènere planificació poder poesia política projecte professional quadern de bitàcola reclaim the streets refugiades repressió sabadell servei públic sindicalisme solarpunk sostenibilitat suport mutu teatre de l'oprimit terapia antishock transformació treball per projectes violència masclista ètica hacker
Mostra'n més