Banksy #hackeaelaula a Bristol


El Diari de l'EducacióL’artista de grafiti més popular del món, l’enigmàtic Banksy, ha deixat un per sorpresa –com és habitual en ell– en forma de mural a l’escola Brigde Farm de Bristol (Anglaterra). En arribar a l’escola aquest dilluns els alumnes s’han trobat amb el grafiti, acompanyat d’una carta on deixava escrit que “és més fàcil demanar perdó que demanar permís”, segons recull la BBC.





L’artista, originari d’aquesta ciutat, ha deixat aquest regal a l’escola després que els seus alumnes, per votació, decidissin posar el nom de Banksy a un dels quatre edificis amb què compta el col·legi. A la carta, el grafiter els ho ha agraït, i també els ha deixat clar que si no els agrada l’obra, la poden modificar. “Estic segur que als mestres no els importarà”, ha sentenciat.

El director de l’escola, Geoff Mason, ha assegurat que mantindran el mural tal com està i que no es plantegen vendre’l. El fet que hi hagi una nena que fa córrer una roda en flames no els sembla un inconvenient.


Etiquetes

Cultura de carrer Documental Empoderament Intervenció social Micromasclismes PAH Sobirania alimentària Sociologia acció col·lectiva acció directa anarquisme animació sociocultural anticapitalisme antiespecisme antifa antiglobalització apoteosi nècia assemblea autogestió avaluació barri capacitats diferents ciberanimació ciutat ciutats en transició col·lapse competència ecosocial comunal comunicació comunicació 2.0 comunitat consum responsable creació cultural crisi cultura democràtica cultura lliure cultura organitzativa cures decreixement democràcia democràcia cultural desenvolupament comunitari desigualtat desobediència diversitat funcional ecofeminisme educació integral educació no formal educació popular edupunk empatia radical equipaments socioculturals escoles feministes espai públic esport estat del benestar feminisme fp gestió ciutadana gestió cultural gestió de conflictes globalització graffiti grup d'acció grups de consum gènere horitzontalitat innovació democràtica intel·ligència col·lectiva interelacions inèdit viable lalluitaeduca libros lideratge llenguatge inclusiu lleure educatiu lleure sociocultural llibres lluita de classes masculinitats mediació comunitària microvídeo mobilitzacions municipalisme okupa organització participació pedagogia llibertària pedagogía crítica pedagogías invisibles perspectiva de gènere planificació poder poesia política projecte professional quadern de bitàcola reclaim the streets refugiades repressió sabadell servei públic sindicalisme solarpunk sostenibilitat suport mutu teatre de l'oprimit terapia antishock transformació treball per projectes violència masclista ètica hacker
Mostra'n més