Banksy #hackeaelaula a Bristol


El Diari de l'EducacióL’artista de grafiti més popular del món, l’enigmàtic Banksy, ha deixat un per sorpresa –com és habitual en ell– en forma de mural a l’escola Brigde Farm de Bristol (Anglaterra). En arribar a l’escola aquest dilluns els alumnes s’han trobat amb el grafiti, acompanyat d’una carta on deixava escrit que “és més fàcil demanar perdó que demanar permís”, segons recull la BBC.





L’artista, originari d’aquesta ciutat, ha deixat aquest regal a l’escola després que els seus alumnes, per votació, decidissin posar el nom de Banksy a un dels quatre edificis amb què compta el col·legi. A la carta, el grafiter els ho ha agraït, i també els ha deixat clar que si no els agrada l’obra, la poden modificar. “Estic segur que als mestres no els importarà”, ha sentenciat.

El director de l’escola, Geoff Mason, ha assegurat que mantindran el mural tal com està i que no es plantegen vendre’l. El fet que hi hagi una nena que fa córrer una roda en flames no els sembla un inconvenient.


Etiquetes

antifa antiglobalització apoteosi nècia assemblea Associació autogestió avaluació Badia barri Ca n'Oriac capacitats diferents Centres socials ciberanimació ciutat ciutats en transició col·lapse competència ecosocial comunal comunicació comunicació 2.0 comunitat Consell Escolar consum responsable Cooperativisme creació cultural crisi Cultura de carrer cultura democràtica cultura lliure cultura organitzativa cures decreixement democràcia democràcia cultural desenvolupament comunitari desigualtat desobediència diversitat funcional Documental ecofeminisme educació integral educació no formal educació popular edupunk empatia radical Empoderament equipaments socioculturals escoles feministes espai públic esport estat del benestar ètica hacker feminisme fp gènere gestió ciutadana gestió cultural gestió de conflictes globalització graffiti grup d'acció grups de consum horitzontalitat inèdit viable innovació democràtica intel·ligència col·lectiva interelacions Intervenció social lalluitaeduca libros lideratge llenguatge inclusiu lleure educatiu lleure sociocultural llibres lluita de classes masculinitats mediació comunitària Micromasclismes microvídeo mobilitzacions municipalisme okupa organització PAH participació pedagogía crítica pedagogia llibertària pedagogías invisibles perspectiva de gènere planificació poder poesia política projecte professional quadern de bitàcola reclaim the streets refugiades repressió sabadell servei públic sindicalisme Sobirania alimentària Sociologia solarpunk sostenibilitat suport mutu teatre de l'oprimit terapia antishock transformació treball per projectes violència masclista
Mostra'n més