L'Escola de l'IGOP presenta Estàrter

Una experiència formativa col·laborativa per a iniciatives col·lectives, amb vocació transformadora, que facilita les reflexions i eines per fer front als reptes del dia a dia.

Imatge de marca del projecte estArter
Estàrter és una iniciativa impulsada des de l’Escola de l’IGOP que compta amb membres de 9 institucions diferents: IGOP-UAB, CRIC (redactors d’Opcions), LabCoop, Hobest Consultora, RAI, Can Masdeu, Federació Catalana d’ONG, Cooperativa ETCS i Cooperativa Fil a l’Agulla.


Perquè?

Cada vegada sentim a parlar més d’emprendre però, en general, es planteja com una acció individual quan endegar col·lectivament pot presentar molts més avantatges: compartim sabers, qualitats, recursos, tenim més xarxa, ens donem suport mutu… A més, en l’actual context de crisi sistèmica, emprendre pot significar, precisament, fer-ho amb voluntat de transformar.
Sovint també, sentim a parlar de bones idees i bons equips que van resultar experiències fallides per problemes d’organització, de comunicació, per manca d’estratègia o viabilitat, per manca de visibilitat o no saber “vendre’s”….

Per això aquesta proposta vol oferir eines pràctiques i coneixements per promoure projectes col·lectius en entorns d’escassetat basats en lògiques de col·laboració i fermament ancorats en valors.


Si vols més informació no dubtis a descarregar-te els materials adjunts: el flyer de 2 pàgines amb la informació bàsica del projecte; el document de 8 pàgines amb els principals aspectes de la proposta i el dossier de 20 pàgines amb tota la informació disponible actualment.
Flyer en PDF
Flyer
(2 pàg.)

Document
(8 pàg.)
Dossier estàrter
Dossier
(20 pàg.)

el Logo

Etiquetes

Cultura de carrer Documental Empoderament Intervenció social Micromasclismes PAH Sobirania alimentària Sociologia acció col·lectiva acció directa anarquisme animació sociocultural anticapitalisme antiespecisme antifa antiglobalització apoteosi nècia assemblea autogestió avaluació barri capacitats diferents ciberanimació ciutat ciutats en transició col·lapse competència ecosocial comunal comunicació comunicació 2.0 comunitat consum responsable creació cultural crisi cultura democràtica cultura lliure cultura organitzativa cures decreixement democràcia democràcia cultural desenvolupament comunitari desigualtat desobediència diversitat funcional ecofeminisme educació integral educació no formal educació popular edupunk empatia radical equipaments socioculturals escoles feministes espai públic esport estat del benestar feminisme fp gestió ciutadana gestió cultural gestió de conflictes globalització graffiti grup d'acció grups de consum gènere horitzontalitat innovació democràtica intel·ligència col·lectiva interelacions inèdit viable lalluitaeduca libros lideratge llenguatge inclusiu lleure educatiu lleure sociocultural llibres lluita de classes masculinitats mediació comunitària microvídeo mobilitzacions municipalisme okupa organització participació pedagogia llibertària pedagogía crítica pedagogías invisibles perspectiva de gènere planificació poder poesia política projecte professional quadern de bitàcola reclaim the streets refugiades repressió sabadell servei públic sindicalisme solarpunk sostenibilitat suport mutu teatre de l'oprimit terapia antishock transformació treball per projectes violència masclista ètica hacker
Mostra'n més