Institut La Romànica, cultura popular a les aules i al carrer

Tot l'alumnat de 1r d'ESO, així com alumnes de la resta de cursos del centre, ha participat, a través del projecte de Cultura Popular a les aules, amb l'enregistrament de les coreografies "Ja ho intueixo" del disc de La Marató d'enguany.

Una feina fantàstica, plena d'emocions i bones intencions. Només podem dir… DEIXEU-VOS ENDUR PER LA MÀGIA. Senzillament ESPECTACULAR.

Un especial agraïment a l'alumnat i famílies que ho han fet possible, així com als grups culturals de Barberà del Vallès de la Colla Bastonera Les Romanes, el Ball de Pastorets i el Ball de Panderos.

Continuarem lluitant per apropar la cultura popular, sempre a través de la màgia dels somriures.

Organitza: Institut La Romànica de Barberà del Vallès i AFA de l'Institut La Romànica

Responsable del projecte: Adrián Ortiz Mera

Gravació i muntatge: Laura Gotarra Sánchez

Col·labora: Associació ARA I SEMPRE per la difusió en el món educatiu de la cultura popular i tradicional de Catalunya, Ajuntament de Barberà del Vallès, Diputació de Barcelona i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Etiquetes

antifa antiglobalització apoteosi nècia assemblea Associació autogestió avaluació Badia barri Ca n'Oriac capacitats diferents Centres socials ciberanimació ciutat ciutats en transició col·lapse competència ecosocial comunal comunicació comunicació 2.0 comunitat Consell Escolar consum responsable Cooperativisme creació cultural crisi Cultura de carrer cultura democràtica cultura lliure cultura organitzativa cures decreixement democràcia democràcia cultural desenvolupament comunitari desigualtat desobediència diversitat funcional Documental ecofeminisme educació integral educació no formal educació popular edupunk empatia radical Empoderament equipaments socioculturals escoles feministes espai públic esport estat del benestar ètica hacker feminisme fp gènere gestió ciutadana gestió cultural gestió de conflictes globalització graffiti grup d'acció grups de consum horitzontalitat inèdit viable innovació democràtica intel·ligència col·lectiva interelacions Intervenció social lalluitaeduca libros lideratge llenguatge inclusiu lleure educatiu lleure sociocultural llibres lluita de classes masculinitats mediació comunitària Micromasclismes microvídeo mobilitzacions municipalisme okupa organització PAH participació pedagogía crítica pedagogia llibertària pedagogías invisibles perspectiva de gènere planificació poder poesia política projecte professional quadern de bitàcola reclaim the streets refugiades repressió sabadell servei públic sindicalisme Sobirania alimentària Sociologia solarpunk sostenibilitat suport mutu teatre de l'oprimit terapia antishock transformació treball per projectes violència masclista
Mostra'n més