Institut La Romànica, cultura popular a les aules i al carrer

Tot l'alumnat de 1r d'ESO, així com alumnes de la resta de cursos del centre, ha participat, a través del projecte de Cultura Popular a les aules, amb l'enregistrament de les coreografies "Ja ho intueixo" del disc de La Marató d'enguany.

Una feina fantàstica, plena d'emocions i bones intencions. Només podem dir… DEIXEU-VOS ENDUR PER LA MÀGIA. Senzillament ESPECTACULAR.

Un especial agraïment a l'alumnat i famílies que ho han fet possible, així com als grups culturals de Barberà del Vallès de la Colla Bastonera Les Romanes, el Ball de Pastorets i el Ball de Panderos.

Continuarem lluitant per apropar la cultura popular, sempre a través de la màgia dels somriures.

Organitza: Institut La Romànica de Barberà del Vallès i AFA de l'Institut La Romànica

Responsable del projecte: Adrián Ortiz Mera

Gravació i muntatge: Laura Gotarra Sánchez

Col·labora: Associació ARA I SEMPRE per la difusió en el món educatiu de la cultura popular i tradicional de Catalunya, Ajuntament de Barberà del Vallès, Diputació de Barcelona i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Etiquetes

Cultura de carrer Documental Empoderament Intervenció social Micromasclismes PAH Sobirania alimentària Sociologia acció col·lectiva acció directa anarquisme animació sociocultural anticapitalisme antiespecisme antifa antiglobalització apoteosi nècia assemblea autogestió avaluació barri capacitats diferents ciberanimació ciutat ciutats en transició col·lapse competència ecosocial comunal comunicació comunicació 2.0 comunitat consum responsable creació cultural crisi cultura democràtica cultura lliure cultura organitzativa cures decreixement democràcia democràcia cultural desenvolupament comunitari desigualtat desobediència diversitat funcional ecofeminisme educació integral educació no formal educació popular edupunk empatia radical equipaments socioculturals escoles feministes espai públic esport estat del benestar feminisme fp gestió ciutadana gestió cultural gestió de conflictes globalització graffiti grup d'acció grups de consum gènere horitzontalitat innovació democràtica intel·ligència col·lectiva interelacions inèdit viable lalluitaeduca libros lideratge llenguatge inclusiu lleure educatiu lleure sociocultural llibres lluita de classes masculinitats mediació comunitària microvídeo mobilitzacions municipalisme okupa organització participació pedagogia llibertària pedagogía crítica pedagogías invisibles perspectiva de gènere planificació poder poesia política projecte professional quadern de bitàcola reclaim the streets refugiades repressió sabadell servei públic sindicalisme solarpunk sostenibilitat suport mutu teatre de l'oprimit terapia antishock transformació treball per projectes violència masclista ètica hacker
Mostra'n més