L’Educador/a social neix o es fa?


Ahir, com ja sabeu, era el Dia Internacional de l’Educació Social.

Dins dels actes per celebrar-ho, vam convidar a blogs del món de l’Educació Social a participar al Carnaval de Blogs sota el tema “L’Educador/a social neix o es fa?”.
Per CEESC

Primer volem agrair a les 25 blogueres i bloguers que hi ha participat, tant als que han repetit com als qui us heu incorporat a aquesta proposta aquest any. 

Us convidem a llegir totes les entrades. Com veureu, hi ha opinions diverses que, en molts casos, ens remeten a les històries personals de les persones que hi ha darrere. 




La iniciativa del Carnaval de Blogs va néixer l’any passat, el tema escollit en aquella ocasió va ser: "No deixaria mai de ser educador/a soci perquè...". Hi van participar 17 blogs. Podeu recuperar-los!

Comentaris

Etiquetes

antifa antiglobalització apoteosi nècia assemblea Associació autogestió avaluació Badia barri Ca n'Oriac capacitats diferents Centres socials ciberanimació ciutat ciutats en transició col·lapse competència ecosocial comunal comunicació comunicació 2.0 comunitat Consell Escolar consum responsable Cooperativisme creació cultural crisi Cultura de carrer cultura democràtica cultura lliure cultura organitzativa cures decreixement democràcia democràcia cultural desenvolupament comunitari desigualtat desobediència diversitat funcional Documental ecofeminisme educació integral educació no formal educació popular edupunk empatia radical Empoderament equipaments socioculturals escoles feministes espai públic esport estat del benestar ètica hacker feminisme fp gènere gestió ciutadana gestió cultural gestió de conflictes globalització graffiti grup d'acció grups de consum horitzontalitat inèdit viable innovació democràtica intel·ligència col·lectiva interelacions Intervenció social lalluitaeduca libros lideratge llenguatge inclusiu lleure educatiu lleure sociocultural llibres lluita de classes masculinitats mediació comunitària Micromasclismes microvídeo mobilitzacions municipalisme okupa organització PAH participació pedagogía crítica pedagogia llibertària pedagogías invisibles perspectiva de gènere planificació poder poesia política projecte professional quadern de bitàcola reclaim the streets refugiades repressió sabadell servei públic sindicalisme Sobirania alimentària Sociologia solarpunk sostenibilitat suport mutu teatre de l'oprimit terapia antishock transformació treball per projectes violència masclista
Mostra'n més