Animació al Ribot: la marea groga que vol canviar el món

Patricia Reche, Yaisa Garcia, Nelly Fernández i Juanjo Palos son alumnes del Cicle Formatiu d'Animació Sociocultural del Institut Ribot i Serra, i ahir a la tarda van passar per Ràdio Sabadell 94.6 per explicar-nos els seus reptes personals i professionals, i diuen que "volem donar vida i canviar el món". Durant la seva intervenció a Tarda de Ràdio també reivindiquen una educació de qualitat i ens mostren les seves habilitats, en aquest cas la música, pintura i l'escriptura.

 Descarrega audio


Así son l@s animador@s cantan, bailan, pintan, escriben y lo dicen. Como seres imaginativos y curiosos se interrogan sobre el mañana, sobre lo que vendrá, a favor de què, contra qué, a favor de quién, contra quién vendrá y lo dicen y se comprometen con el cambio, en directo . Saben, como Galeano, que “sólo siendo juntos seremos capaces de descubrir lo que queremos ser, contra una tradición que nos ha amaestrado para el miedo y la resignación y la soledad y que cada día nos enseña a desquerernos, a escupir al espejo, a copiar en lugar de crear”

Como los zapatistas, con todo y guerra, con privatizaciones y recortes sociales quieren seguir bailando ... si no podemos hacerlo, no es nuestra animación (parafraseando a Emma Goldman).

Un duende anda suelto...

Comentaris