Lip Dub: projecte de centre

El dimecres 26 de febrer, l’Institut F. Vidal i Barraquer de Tarragona ha enregistrat un LIP-DUB amb motiu de la celebració de la festivitat de Sant Joan Bosco, patró dels estudiants de formació professional.

La cançó escollida és Viu-la de Filippo Landini i l’organització de l’esdeveniment ha anat a càrrec dels alumnes de 2n curs del Cicle Formatiu d’Animació Sociocultural coordinats per la professora Pilar Figueras i Torruella com a treball pràctic dins del crèdit de Desenvolupament Comunitari.
Amb aquest projecte els alumnes d’animació hem aconseguit la participació de tot l’alumnat i professorat del centre movent uns 800 participants entre alumnat, professorat i personal no docent.
L’enregistrament l’ha dut a terme l’Associació d’Artistes Audiovisuals de Tarragona ja que un dels seus fundadors, Carlos Uriarte també va estudiar el Cicle d’Animació Sociocultural.
El resultat ha estat un èxit ja no només pel producte en sí, sinó per la consecució dels objectius que els alumnes organitzadors ens haviem plantejat:
-   Posar en pràctica les competències com a animadors socioculturals que es deriven del disseny d’una activitat de participació multitudinària 
-    Aconseguir augmentar el sentiment de pertinença de tots els membres al centre
-    Publicitar l’institut i reafirmar la seva presència com a institució de prestigi dins la ciutat. 
-   Impulsar un ambient d’acció, de treball en equip i de cooperació entre els membres de la comunitat educativa.

  “La participació és el camí que ens condueix a l’èxit” de manera que volem felicitar a tots aquells que amb la seva col.laboració han fet possible que aquest projecte de centre fos un èxit.



Comentaris

Etiquetes

antifa antiglobalització apoteosi nècia assemblea Associació autogestió avaluació Badia barri Ca n'Oriac capacitats diferents Centres socials ciberanimació ciutat ciutats en transició col·lapse competència ecosocial comunal comunicació comunicació 2.0 comunitat Consell Escolar consum responsable Cooperativisme creació cultural crisi Cultura de carrer cultura democràtica cultura lliure cultura organitzativa cures decreixement democràcia democràcia cultural desenvolupament comunitari desigualtat desobediència diversitat funcional Documental ecofeminisme educació integral educació no formal educació popular edupunk empatia radical Empoderament equipaments socioculturals escoles feministes espai públic esport estat del benestar ètica hacker feminisme fp gènere gestió ciutadana gestió cultural gestió de conflictes globalització graffiti grup d'acció grups de consum horitzontalitat inèdit viable innovació democràtica intel·ligència col·lectiva interelacions Intervenció social lalluitaeduca libros lideratge llenguatge inclusiu lleure educatiu lleure sociocultural llibres lluita de classes masculinitats mediació comunitària Micromasclismes microvídeo mobilitzacions municipalisme okupa organització PAH participació pedagogía crítica pedagogia llibertària pedagogías invisibles perspectiva de gènere planificació poder poesia política projecte professional quadern de bitàcola reclaim the streets refugiades repressió sabadell servei públic sindicalisme Sobirania alimentària Sociologia solarpunk sostenibilitat suport mutu teatre de l'oprimit terapia antishock transformació treball per projectes violència masclista
Mostra'n més